Kommentarer på: Påsklov i Vadstena https://litemerarosa.com/2020/04/08/pasklov-i-vadstena/ - Glädje, balans & upplevelser - Sun, 21 May 2023 16:05:03 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.9.4 Av: På egodag i Vadstena - en dag som gav mersmak — lite mera rosa https://litemerarosa.com/2020/04/08/pasklov-i-vadstena/#comment-2269 Sun, 21 May 2023 16:05:03 +0000 https://litemerarosa.com/?p=8220#comment-2269 […] föddes från tre tidigare tillfällen jag varit i Vadstena. En gång med bara barnen, en gång med bara Andreas och en gång med dem allihop. Och missförstå mig rätt nu, de […]

]]>
Av: corneliatoneri https://litemerarosa.com/2020/04/08/pasklov-i-vadstena/#comment-722 Sun, 12 Apr 2020 15:05:50 +0000 https://litemerarosa.com/?p=8220#comment-722 Som svar på ann beutler.

Verkligen. Skulle säga att det är en av Sveriges mysigaste städer. Och en riktig dröm för en historienörd som mig 🙂

]]>
Av: ann beutler https://litemerarosa.com/2020/04/08/pasklov-i-vadstena/#comment-720 Thu, 09 Apr 2020 17:00:28 +0000 https://litemerarosa.com/?p=8220#comment-720 Visst är det en mysig stad! Var där för när år sedan med barn och barnbarn,,En sådan stad som man alltid längtar tillbaka till

]]>