Kommentarer på: Jag känner mig ganska ensam om att tycka detta https://litemerarosa.com/2019/06/29/jag-kanner-mig-ganska-ensam-om-att-tycka-detta/ - Glädje, balans & upplevelser - Sat, 09 Nov 2019 20:44:02 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.9.4 Av: corneliatoneri https://litemerarosa.com/2019/06/29/jag-kanner-mig-ganska-ensam-om-att-tycka-detta/#comment-287 Mon, 01 Jul 2019 13:50:15 +0000 http://167.71.14.28/?p=4225#comment-287 Som svar på Anna / boihusbil.se.

Va härligt att höra att jag inte är ensam. Jag har fått några få liknande kommentarer. Så vi är inte ensamma. Håller med dig fulltständigt i dina tankar.

]]>
Av: Anna / boihusbil.se https://litemerarosa.com/2019/06/29/jag-kanner-mig-ganska-ensam-om-att-tycka-detta/#comment-285 Mon, 01 Jul 2019 07:00:32 +0000 http://167.71.14.28/?p=4225#comment-285 Jag tyckte oxå om båda avsnitten. Båda kvinnorna imponerar mig och jag stärks av dem. De ökar min kunskap och ger mycket värdefulla insikter om mig själv och andra.

]]>