Kommentarer på: Att uppleva Paris på egen hand – en reseberättelse https://litemerarosa.com/2019/04/15/att-uppleva-paris-pa-egen-hand-travel-diary/ - Glädje, balans & upplevelser - Sat, 22 Feb 2025 17:28:40 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.9.4 Av: corneliatoneri https://litemerarosa.com/2019/04/15/att-uppleva-paris-pa-egen-hand-travel-diary/#comment-201 Thu, 25 Apr 2019 19:53:57 +0000 http://167.71.14.28/?p=2880#comment-201 Som svar på Annah.

Wow!
Vilken härlig resa till Dublin och Toronto lär ju verkligen inte bli sämre!
Niagarafallen är verkligen ett drömresemål ?

]]>
Av: Annah https://litemerarosa.com/2019/04/15/att-uppleva-paris-pa-egen-hand-travel-diary/#comment-192 Sun, 21 Apr 2019 21:47:12 +0000 http://167.71.14.28/?p=2880#comment-192 Jag åkte själv till Dublin i juli 2015, var borta i fem dagar men hade 4 och en halv dag där att utforska. Första dagen som blev en halvdag spenderade jag i Dublin med att shoppa och strosa runt, andra dagen åkte jag på dagsutflykt till Connemara och fick även se Kylemore Abbey och staden Galway. Tredje dagen besökte jag Guinness storehouse, St Patricks katedralen och stadshuset och promenerede längs Liffeyfloden, fjärde dagen gjorde jag en guidad tur på Jameson distilleriet och besökte Dublin castle sen promenerade jag längs Liffeyfloden fast åt motsatt håll, femte dagen gick mitt plan hem tidigt så det enda jag gjorde den dagen var att ta mig ut till flygplatsen. Jag tyckte att fem dagar var precis lagom och det var skönt att kunna bestämma vad man skulle se utan att någon annan hade synpunkter men samtidigt så saknade jag att ha någon att uppleva det tillsammans med. Nu i maj åker jag själv till Toronto i Kanada men denna resa blir annorlunda då jag kommer bo hos en kompis och utforska Toronto och Niagarafallen tillsammans med henne. Jag kommer vara borta i tio dagar och jag längtar så himla mycket.

]]>
Av: corneliatoneri https://litemerarosa.com/2019/04/15/att-uppleva-paris-pa-egen-hand-travel-diary/#comment-191 Sun, 21 Apr 2019 17:03:28 +0000 http://167.71.14.28/?p=2880#comment-191 Som svar på Jenny.

Charter är alltid härligt och något jag absolut gärna åker på också även på egen hand. Så skönt med Turkiet i juni. Superavis men då är såååå värd det. Ska bli fint att få följa dina dagar på Instagram, för det får jag va :-)?

]]>
Av: Jenny https://litemerarosa.com/2019/04/15/att-uppleva-paris-pa-egen-hand-travel-diary/#comment-188 Mon, 15 Apr 2019 16:05:52 +0000 http://167.71.14.28/?p=2880#comment-188 Åker ju i juni iväg på min andra resa på egen hand,2 härliga veckor i Turkiet väntar,ett land jag aldrig trodde Jag skulle vilja åka till på egen hand men nu längtar jag enormt mycket efter att komma iväg??Jag har dock inte tordats mig på att boka separat utan kör den trygga ”chartern” ?? Men vad framtiden bär med sig vet jag ju inte?

]]>